Friday, February 4, 2011

13 januari 2011

Mungkin terlewat nk update blog utk thn baru tp.....MALAS menyapa diri sejak akhir2 ni.KNP???banyak benda yg dbuat x mjenjadi,keja makin bertambah(xdak la main byk cm ari2 tu).Entah la,mungkin ni yg dnamakan kehidupan...aku pasrah sebenarnya dengan apa yg berlaku dalam hidup aku kebelakangan ni.
Mungkin juga apa yg dh berlaku 2 atas salah aku sendiri gak...bak kata My sweetheart,x susah nk cri susah..dh susah,pandai lak cri dia nk melegakan susah 2...aku mcm nk marah pun ada,tp kebenaran pun ada.Memamg aku x nafikan la yg bila aku susah apa2 je la,aku akan cari dia tp knp aku jarang nk dgr ckp dia???Mungkin aku rasa terkongkong kot klu aku dgr ckp dia....
Mmg aku sayang padanya tp hatiku x pernah merelakan aku menjadi seorg yg menurut katanya...(blh ke wat ayat cm 2?)Mungkin aku EGO???x kot...he..he...




























korang tahu nape aku letak lambang ni??sbab aku rindu sgt kt sorg mamat ni yg keja ngan jabatan ni..he...he...


Buatmu insan yg bertakhta di hati ini,ketahuilah bahawa hati ini tetap milikmu walaupun badai melanda desa perhubungan kita.Biar seribu tahun mendatang,biar sejuta tahun menjelang ku biarkan hati ini hanya di sirami kasih nan indah hanya dari mu seorang



No comments:

Post a Comment