Friday, December 31, 2010

Selangkah Ke Tahun Baru 2011

Kita masih ada lg lebih 24 jam utk menuju ke thn baru.Dah ada AZAM?????Apa azam kalian?APA???Nk renew azam lama krn azam 2 x tercapai lg?xpe,asalkan kita punya azam,insyallah x sia2 perjalanan hidup kita sepanjang thn tsebut.


AKU??ada ke azam?mesti la ada azam yg ku tanam dlm diri ni bila msuk je thn baru.Nk tau apa yg ku azamkan thn ni?korang tau,aku ni mudah sgt lemah ngan makanan....nmpk je sbrg makanan yg halal mesti aku nk mkn.So,azam aku thn ni aku nk kurgkn nafsu melantak aku ni....YA ALLAH TLG LA HAMBAMU INI MENCAPAI AZAMNYA...AMIN.Sama2 la doakn ye.


Bila tgk Malaysia mng game ngan Indonesia mlm smlm,aku terfikir 1 perkara.Budak2 ni dh tanam azam dlm diri mereka yg mereka nk tebus maruah bola sepak malaysia yg selama ini d perkotak katik kan.Agak2 btl x??Tapi aku mmg salute la ngan budak2 ni sebab bermati-matian mempertahankan kubu mereka dr dibolosi.
Bila teringat kata2 sorg kakak kt tpt keja aku td,dia ckp malaysia mng krn mmg sudah dtentukan Allah malaysia mng mlm td.Betul gak apa yg dia ckpkn 2...


Dan buat tatapan..aku kongsikan skit gmbr2 kenangan sepanjang 2010 dalam hidupku....

Ni gambar baby dalam thn ni gak la...satu masa raya puasa n satu lg masa birthday kt umah lama d lumut






Ni masa raya puasa thn 2010-baju made by my lovely sister K Zan.
Thanks ye kerana xdak dia,xdak baju baru la aku.............mmmuuuaaackkssss



Ni lak gambar baby ngan eira msa raya puasa 2010
sama2 comel...mmuuaahh!!!!!!!!!!!sayang korang..















Ni gambar k zan n ank2 ms tour g penang ari 2...tarikh dh lupa la..MUKA2 HAPPY 2010....


Ni the latest gmbar aku....msa ni aku g kenduri umah abg ipar aku kt perak...hero2 kt blkg 2 smua ank2 sedara aku



ni lak gambar alya,aisyah n zul...cute... 






Rajinnya ank2 sedara aku ni membaca
jadikan amalan ye......






ni lak geng2 kt tpt keja baru aku...nk kta baru pun dh dkt 4 bln aku keja sni...he..he...ni time raya.Nape aku xde?sbab aku malu2 lg ms 2...x join la...
 ada adila,k jamilah,k.thilaga,k.ct,en yusri,n geng2 logistic.


DAN AKHIRNYA

HAPPY NEW YEAR & GOODBYE 2010
Harap2 tahun hadapan membawa lebih banyak kebahagian,keberkatan,kejayaan n ketenangan

No comments:

Post a Comment